איך לגרום ללקוחות לחזור ולקנות אצלך ? - אקסטרא גיפט קארד

מאמרים Xtra

כל מה שרצית לדעת על המתנות שלנו

נושאים

איך לגרום ללקוחות לחזור ולקנות אצלך ?

איך לגרום ללקוחות לחזור ולקנות אצלך ?

כלל חשוב בעולם השיווק נוגע לשימור הלקוחות: השגת לקוחות חדשים זה טוב ויפה, אך שמירה עליהם והבטחה שיחזרו לקנות שוב ושוב אצלכם היא המטרה החשובה באמת

כלל חשוב בעולם השיווק נוגע לשימור הלקוחות: השגת לקוחות חדשים זה טוב ויפה, אך שמירה עליהם והבטחה שיחזרו לקנות שוב ושוב אצלכם היא המטרה החשובה באמת. הרי לקוח שרוכש מוצר שלכם פעם אחת, שווה הרבה פחות מלקוח שמתקשר אתכם לטווח ארוך, בין אם אתם מנהלים מכולת שכונתית, ובין אם אתם בעליה של חברת תעופה.
אז איך עושים זאת? בכמה צעדים חשובים ויעילים.

התעדכנות שאינה פוסקת לרגע
עסק מקצועי נתפס ככזה אם הוא מתעדכן ומחדש ללא הפסקה. אין זה משנה אם מדובר במלאי שיש לכם בחנות או בכלים שאתם מעמידים לרשות הגולש באתר האינטרנט שלכם: כאשר אתם מקפידים על התחדשות ועדכניות, הלקוח נהנה לפגוש אתכם בכל פעם מחדש. 

לתת קצת יותר
רוצים לשבות את ליבם של הלקוחות שלכם? תנו להם קצת מעבר. אנכם צריכים 'להשתגע', אלא רק לצ'פר את הלקוח במשהו קטן ויפה שיגרום לו להרגיש טוב. דוגמה טובה לכך היא אותו שוקולד קטן ומפורסם של קפה ארומה: לא עולה הרבה, אבל שווה המון מבחינת היחס ביניכם לבין הלקוח.

לשאול, להקשיב, להתעניין
עוד דרך לבנייה ולשיפור היחסים ביניכם לבין הלקוח היא ההתעניינות בו. רוצים להראות ללקוח שאכפת לכם ממנו באמת? התעניינו בשלומו, הקשיבו להערותיו, שאלו אותו לדעתו. זו דרך נפלאה ליצירת קשר טוב וחזק. 

הטבות מיוחדות ללקוחות קיימים
הלקוחות הקבועים שלכם הם הלקוחות המועדפים, נכון? אם כך, כדאי להודות לכם על שבחרו דווקא בכם. תנו להם הטבות בלעדיות, ספרו להם לפני כולם על מבצעים חדשים ופנקו אותם בהנחות גדולות יותר בהשוואה ללקוח הרגיל. לדוגמה: הענקת הטבה מפנקת מבית Xtra לכל חברי המועדון שלכם.
היו סמוכים ובטוחים שכך תקנו את אמונם לזמן רב.

לשמור על קשר
שמירה על קשר רצוף וטוב עם הלקוח היא עניין חשוב מאוד בעולם העסקים. היום, אפשר לעשות זאת בקלות, דרך עמוד הפייסבוק שלכם או באמצעות ניוזלטר שתשלחו אחת לתקופה. הקשר הזה חשוב לא רק כדי להראות ללקוחות שאכפת לכם מהם - זהו אמצעי לעדכון הלקוחות ולשמיעת הדעה שלהם. 

כלל חשוב בעולם השיווק נוגע לשימור הלקוחות: השגת לקוחות חדשים זה טוב ויפה, אך שמירה עליהם והבטחה שיחזרו לקנות שוב ושוב אצלכם היא המטרה החשובה באמת. הרי לקוח שרוכש מוצר שלכם פעם אחת, שווה הרבה פחות מלקוח שמתקשר אתכם לטווח ארוך, בין אם אתם מנהלים מכולת שכונתית, ובין אם אתם בעליה של חברת תעופה.
אז איך עושים זאת? בכמה צעדים חשובים ויעילים.

התעדכנות שאינה פוסקת לרגע
עסק מקצועי נתפס ככזה אם הוא מתעדכן ומחדש ללא הפסקה. אין זה משנה אם מדובר במלאי שיש לכם בחנות או בכלים שאתם מעמידים לרשות הגולש באתר האינטרנט שלכם: כאשר אתם מקפידים על התחדשות ועדכניות, הלקוח נהנה לפגוש אתכם בכל פעם מחדש. 

לתת קצת יותר
רוצים לשבות את ליבם של הלקוחות שלכם? תנו להם קצת מעבר. אנכם צריכים 'להשתגע', אלא רק לצ'פר את הלקוח במשהו קטן ויפה שיגרום לו להרגיש טוב. דוגמה טובה לכך היא אותו שוקולד קטן ומפורסם של קפה ארומה: לא עולה הרבה, אבל שווה המון מבחינת היחס ביניכם לבין הלקוח.

לשאול, להקשיב, להתעניין
עוד דרך לבנייה ולשיפור היחסים ביניכם לבין הלקוח היא ההתעניינות בו. רוצים להראות ללקוח שאכפת לכם ממנו באמת? התעניינו בשלומו, הקשיבו להערותיו, שאלו אותו לדעתו. זו דרך נפלאה ליצירת קשר טוב וחזק. 

הטבות מיוחדות ללקוחות קיימים
הלקוחות הקבועים שלכם הם הלקוחות המועדפים, נכון? אם כך, כדאי להודות לכם על שבחרו דווקא בכם. תנו להם הטבות בלעדיות, ספרו להם לפני כולם על מבצעים חדשים ופנקו אותם בהנחות גדולות יותר בהשוואה ללקוח הרגיל. לדוגמה: הענקת הטבה מפנקת מבית Xtra לכל חברי המועדון שלכם.
היו סמוכים ובטוחים שכך תקנו את אמונם לזמן רב.

לשמור על קשר
שמירה על קשר רצוף וטוב עם הלקוח היא עניין חשוב מאוד בעולם העסקים. היום, אפשר לעשות זאת בקלות, דרך עמוד הפייסבוק שלכם או באמצעות ניוזלטר שתשלחו אחת לתקופה. הקשר הזה חשוב לא רק כדי להראות ללקוחות שאכפת לכם מהם - זהו אמצעי לעדכון הלקוחות ולשמיעת הדעה שלהם. 

למאמר הבא
chat with us