כיצד ארגונים משמחים את העובדים בעידן הקורונה - אקסטרא גיפט קארד

מאמרים Xtra

כל מה שרצית לדעת על המתנות שלנו

נושאים

כיצד ארגונים משמחים את העובדים בעידן הקורונה

כיצד ארגונים משמחים את העובדים בעידן הקורונה

מאמר על Xtra כפי שפורסם בעיתון גלובס אוקטובר 2020

כיצד ארגונים משמחים את העובדים ויוצרים חיבור למקום העבודה גם בתקופת הקורונה.

העבודה מהבית בעת הנוכחית מרחיקה פיזית את העובדים מהארגון ואיתה את תחושת השייכות אליו.
חברת Xtra , המתמחה בתחום הגיפט קארד ושוברי המתנה לארגונים, מציעה בימים אלו לחברות מגוון פתרונות המעניקים תשומת לב לעובד ומחזקים אצלו את החיבור לארגון.

בעידן של היום אחד האתגרים הגדולים שמאפיינים ארגונים בעולם הינו גיוס עובדים טובים ושימורם לאורך זמן.
גיוס והכשרת עובד הוא תהליך יקר וארוך ועל כן ארגונים משקיעים משאבים רבים בשימור העובדים, ביצירת תחושת ”משפחתיות" בעבודה, ביצירת אווירה של אנרגיה כיפית, בעידוד קשרים חברתיים, בהתנדבות משותפת ובשילוב המשפחה באמצעות נופשים ואירועים משותפים.

”שנים רבות אני מלווה ארגונים המבקשים לשמח ולעודד את העובדים או הלקוחות שלהם. עד לא מזמן הדבר נעשה באמצעות שוברי מתנה למימוש בחנויות אופנה והנעלה, מסעדות שף, פעילויות אקסטרים, ונופשים בארץ ובחו"ל", אומר רפי שמיר, מנכ"ל חברת Xtra ,המתמחה בתחום שוברי המתנה והגיפט קארד לארגונים. ”בעקבות הקורונה חלו שינויים רבים והתאמות. ארגונים מעדיפים להעניק לעובדים ארנק וירטואלי שנשלח אליהם ב־SMS ישירות לנייד ומאפשר לעובדים בחירה אשר כוללת גיפט קארד עם תוקף ארוך לשופינג וכן למגוון רחב של מוצרים, הנשלחים עד הבית או ניתנים לאסוף בשירות עצמי".
”אחד המוצרים שפיתחנו לאחרונה ומרכז ביקוש רב הינו ’משהו קטן וטוב' לשימור הקשר עם העובדים שבבית", מוסיף שמיר. ”המטרה היא להפגין תשומת לב לעובדים ולייצר תחושת הפתעה ושמחה. אנו ממליצים לארגונים לחלק את תקציב הרווחה ולייצר הפתעות קטנות, כגון משלוח פיצה משפחתית, גלידה או אפילו איסוף של חלה או עוגה בעת הרכישות בסופר. העובדים מקבלים SMS עם קישור לשובר דיגיטלי עם מגוון הטבות קטנות והתגובות הן נפלאות". שמיר מספר כי ”אחד הארגונים שעושה שימוש בפתרון זה הינו שטראוס מים. לארגון קיימים מספר מוקדים לתמיכה ושירות עם אלפי עובדים. לצורך חיזוק הקשר עם העובדים שלחנו אליהם מייל עם דף מתנות מקסימות וקטנות אשר מעלות חיוך. הפעילות החלה במחלקה אחת ולאחר מספר ימים הצטרפו במהרה יתר המחלקות אשר שמעו עליה והתלהבו".
דוגמה נוספת שנותן שמיר היא של חברת בזק, אשר לקראת ראש השנה החליטה להעניק ”משהו קטן וטוב" תוך התמקדות בדברים מתוקים וטעימים לשנה מתוקה. במגוון ההטבות נכללו גלידה משפחתית, עוגות, מארזי שוקולד וממרחים, הכל מתוצרת הארץ לתמיכה בעסקים מקומיים.
גם חברת כלל ביטוח השתמשה בשירותי חברת Xtra והעניקה מגוון אטרקציות להורים לילדי בר ובת מצווה, שרובם פיספסו את החגיגות הגדולות שתוכננו להם עקב הגבלות הקורונה. האטרקציות שנבחרו הינן כאלה אשר עומדות בתו הסגול, כגון טיסה במצנח רחיפה, רכיבת סוסים, צלילה ושייט משפחתי, סדנת סטיילינג בזום לאם ולבת וכו'. שוברי המתנה נשלחו ישירות לעובדים במייל ממנכ"ל החברה.
עוד דוגמה לפעילות בימי קורונה הינו פרויקט שביצעה החברה עם מכבי שירותי בריאות. בכל שנה, דואגת מכבי להוציא את כלל עובדיה לנופש ארגוני מאחד ומגבש. כמובן שהשנה לאכזבת העובדים הנופש בוטל. בחברה החליטו לקחת את התקציב ולהעבירו לעובד בצורת שובר מתנה כספי לנופש. השובר בעל התוקף הארוך מאפשר לכל עובד ועובדת לבחור את הזמן הרצוי ובהתאם למגבלות לצאת לחופשה בישראל או בחו"ל.

------------------------------------
הכותב הינו מנכ"ל ובעלים של חברת Xtra  המתמחה בתחום שוברי המתנה גיפט קארד לאירגונים ולקוחות פרטיים. בין לקוחות החברה, בנק מזרחי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק הבינלאומי, אסותא, מכבי, קופת חולים כללית, וולפסון, נטפים, בזק, כלל ביטוח, קבוצת שטראוס, סלקום עיריית תל אביב, ועוד.

כתבה גלובס אקסטרא גיפט קארד

כיצד ארגונים משמחים את העובדים ויוצרים חיבור למקום העבודה גם בתקופת הקורונה.

העבודה מהבית בעת הנוכחית מרחיקה פיזית את העובדים מהארגון ואיתה את תחושת השייכות אליו.
חברת Xtra , המתמחה בתחום הגיפט קארד ושוברי המתנה לארגונים, מציעה בימים אלו לחברות מגוון פתרונות המעניקים תשומת לב לעובד ומחזקים אצלו את החיבור לארגון.

בעידן של היום אחד האתגרים הגדולים שמאפיינים ארגונים בעולם הינו גיוס עובדים טובים ושימורם לאורך זמן.
גיוס והכשרת עובד הוא תהליך יקר וארוך ועל כן ארגונים משקיעים משאבים רבים בשימור העובדים, ביצירת תחושת ”משפחתיות" בעבודה, ביצירת אווירה של אנרגיה כיפית, בעידוד קשרים חברתיים, בהתנדבות משותפת ובשילוב המשפחה באמצעות נופשים ואירועים משותפים.

”שנים רבות אני מלווה ארגונים המבקשים לשמח ולעודד את העובדים או הלקוחות שלהם. עד לא מזמן הדבר נעשה באמצעות שוברי מתנה למימוש בחנויות אופנה והנעלה, מסעדות שף, פעילויות אקסטרים, ונופשים בארץ ובחו"ל", אומר רפי שמיר, מנכ"ל חברת Xtra ,המתמחה בתחום שוברי המתנה והגיפט קארד לארגונים. ”בעקבות הקורונה חלו שינויים רבים והתאמות. ארגונים מעדיפים להעניק לעובדים ארנק וירטואלי שנשלח אליהם ב־SMS ישירות לנייד ומאפשר לעובדים בחירה אשר כוללת גיפט קארד עם תוקף ארוך לשופינג וכן למגוון רחב של מוצרים, הנשלחים עד הבית או ניתנים לאסוף בשירות עצמי".
”אחד המוצרים שפיתחנו לאחרונה ומרכז ביקוש רב הינו ’משהו קטן וטוב' לשימור הקשר עם העובדים שבבית", מוסיף שמיר. ”המטרה היא להפגין תשומת לב לעובדים ולייצר תחושת הפתעה ושמחה. אנו ממליצים לארגונים לחלק את תקציב הרווחה ולייצר הפתעות קטנות, כגון משלוח פיצה משפחתית, גלידה או אפילו איסוף של חלה או עוגה בעת הרכישות בסופר. העובדים מקבלים SMS עם קישור לשובר דיגיטלי עם מגוון הטבות קטנות והתגובות הן נפלאות". שמיר מספר כי ”אחד הארגונים שעושה שימוש בפתרון זה הינו שטראוס מים. לארגון קיימים מספר מוקדים לתמיכה ושירות עם אלפי עובדים. לצורך חיזוק הקשר עם העובדים שלחנו אליהם מייל עם דף מתנות מקסימות וקטנות אשר מעלות חיוך. הפעילות החלה במחלקה אחת ולאחר מספר ימים הצטרפו במהרה יתר המחלקות אשר שמעו עליה והתלהבו".
דוגמה נוספת שנותן שמיר היא של חברת בזק, אשר לקראת ראש השנה החליטה להעניק ”משהו קטן וטוב" תוך התמקדות בדברים מתוקים וטעימים לשנה מתוקה. במגוון ההטבות נכללו גלידה משפחתית, עוגות, מארזי שוקולד וממרחים, הכל מתוצרת הארץ לתמיכה בעסקים מקומיים.
גם חברת כלל ביטוח השתמשה בשירותי חברת Xtra והעניקה מגוון אטרקציות להורים לילדי בר ובת מצווה, שרובם פיספסו את החגיגות הגדולות שתוכננו להם עקב הגבלות הקורונה. האטרקציות שנבחרו הינן כאלה אשר עומדות בתו הסגול, כגון טיסה במצנח רחיפה, רכיבת סוסים, צלילה ושייט משפחתי, סדנת סטיילינג בזום לאם ולבת וכו'. שוברי המתנה נשלחו ישירות לעובדים במייל ממנכ"ל החברה.
עוד דוגמה לפעילות בימי קורונה הינו פרויקט שביצעה החברה עם מכבי שירותי בריאות. בכל שנה, דואגת מכבי להוציא את כלל עובדיה לנופש ארגוני מאחד ומגבש. כמובן שהשנה לאכזבת העובדים הנופש בוטל. בחברה החליטו לקחת את התקציב ולהעבירו לעובד בצורת שובר מתנה כספי לנופש. השובר בעל התוקף הארוך מאפשר לכל עובד ועובדת לבחור את הזמן הרצוי ובהתאם למגבלות לצאת לחופשה בישראל או בחו"ל.

------------------------------------
הכותב הינו מנכ"ל ובעלים של חברת Xtra  המתמחה בתחום שוברי המתנה גיפט קארד לאירגונים ולקוחות פרטיים. בין לקוחות החברה, בנק מזרחי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, בנק הבינלאומי, אסותא, מכבי, קופת חולים כללית, וולפסון, נטפים, בזק, כלל ביטוח, קבוצת שטראוס, סלקום עיריית תל אביב, ועוד.

כתבה גלובס אקסטרא גיפט קארד

למאמר הבא
chat with us